Královská družina
Slíbila jsem vám nějakou akci a tohle je příprava na ní:) (místo LARPu, kt. jsem původně chtěla udělat) Potřebuju vědět jestli souhlasíte se jménem povoláním a vůbec schopnostmi postavy. Snažila jsem se je vytvořit vám na míru, ale nejsem zas až taková jasnovidka, aby se mi to povedlo u všech..:-P Tak mi písněte do komentů co byste chtěli změniz atd. Jo, ve vlastním zájmu byste si tohle mohli pamatovat - bude se to hodit... Akce bude pravděpodobně naplánovaná na víkend, takže doufám, že budete moct.. Pár podrobností vám ještě dodám.
PS: ti co tu nejsou napsaní nejsou schválně vynechaný spíš jde o to, že pravděpodobně tu v době akce nebudou, nebo si nejsem jistá jejich účastí (Verčo?) a navíc už jsem unavená..:-P Tak komentujte please
Hobie
Rianeri
(Hobie) – královna – umí to s mečem,
runovou a živlovou magií a trochu ovládá luk
Speciální schopnost: trans předvídání
(uhodne budoucnost) – může se to ošklivě zvrtnout
Královnina
věrná družina:
Altar
(Bobr) – čaroděj/druid – má zkušenosti s bylinkařením
a přírodní magií, ale ani boj s holí mu
není cizí. Přidal se ke družině, protože si je
dobře vědom toho, že úpadek kouzelného světa
ovlivní i jeho schopnosti a osud lidstva.
SCh: dokáže
přimět stromy, aby chodily a bojovaly – (ovšem takoví
bojovníci nejsou příliš bystří a mohou
napáchat víc škody než užitku)
Amálka
(Míša) – vílí princezna – zručná
léčitelka, navíc i na takovou dálku se dokáže
spojit se svou matkou a zjistit, co se děje doma. Rozumí řeči
zvířat a stromů. Putuje s královnou, aby se ujistila,
že naše skupina půjde za tím správným cílem
a naše putování se nezvrhne v obyčejnou honbu za
dobrodružstvím.
SCh: v lese, kde to zná
se může teleportovat z místa na místo jak se jí
zachce (ovšem stojí jí to nějakou tu sílu)
Kurtis
(Little Smile) – warlord – v bojové magii ho jen tak někdo
nepředčí, ale v boji se zbraněmi už je to o něco horší,
zato má zkušenosti s hojením zranění z bitev a
díky svému propojení s magickými sférami
ho jen tak něco nevyčerpá. Hlavním důvodem jeho
účasti na této výpravě je Amálka:).
SCh: dokáže
vyvolat vlnu ničivého modrého světla, které
vyčistí cestu od čehokoliv/kohokoliv, kdo na ní
překáží (pokud ten neovládá pokročilou
magii). - (Na několik drahocených vteřin až minut po kouzle
ale může dočasně oslepnout)
Lianes
(Lucy) – dcera ohně – v ohnivé magii se jí může
rovnat snad jen Silenius, jinak se vyzná v házení
s noži a má výtečný zrak. Doufá, že se
při toulkách Zapomenutou zemí dozví i něco víc
o svém záhadném původu.
SCh: dokáže se celá
proměnit v zuřivou ohnivou postavu a spálit vše kolem sebe,
ale může pak být nebezpečná i pro přátele (v
tomto stavu jí vážně ublíží jen voda)
Silenius
(Kiwi) – půlelf – ať se děje cokoliv, situaci zachrání
trefným hodem ohnivé koule:), brilantně zachází
s dýkou a dokáže se lehko všude proplížit a
vyzvědět tak důležité informace. Stejně jako ostatní
pomohl královně na trůn a tuto cestu bere jako možnost
rozšířit své už tak nedozírné
znalosti.
SCh: jednou za čas se
může proměnit v orla – v této podobě pak může mapovat
terén, nebo zjistit rozmístění nepřátel
atd. - (pozor návrat do původní podoby neprobíhá
vždy lehce, nemluvě o tom, že jako orel je poměrně zranitelný)
Rubion
(Robin) – stopař – je to mistr luku, ale ani v boji s mečem to
není tak zlé, navíc dokáže přečíst
stopy, kt. by nikdo jiný nedokázal sledovat. Výborně
se orientuje i v neznámém terénu.
SCh: kdykoliv dokáže
určit místo, kde se nachází správný
směr a vzdálenost od posledního známého
bodu – (riskuje tím ale chvilkovou neschopnost koordinovat
své pohyby, takže jeho lukostřelecký um vyjde
vniveč..)
Finias (Fífa)
– kapitán lodi – Během svého dlouholetého
pobytu na moři se naučil mistrně bránit téměř
jakémukoliv útoku, je taky dost silný a jen
těžko ho něco vyvede z míry, bohužel z magie toho moc
nepochytil.
Sch: nezranitelnost –
(jenže nikdy si nemůže být jist, že zafunguje ve chvíli,
kdy ji bude potřebovat nejvíc)
ok.. taky souhlas
(lucy, 16. 8. 2008 19:09)